Internet Explorer och jag...

... är färdiga med varandra! Det strejkar bara när jag vill göra något, så nu ska jag försöka vänja mej vid Mozilla Firefox, även om det tar emot och jag egentligen inte vill. Men jag måste väl har jag en känsla av. Annars kommer det inte bli mycket bloggande eftersom Explorer inte gillar blogg.se!

Idag hade vi prov på median, och eftersom det inkluderade att se en hel film och analysera den, så tog det lååång tid att göra provet. Alltså, fick vi inte ha någon engelska. Surt. Haha, nej, jag ska inte ens försöka lura i er att jag var speciellt ledsen över det. För det var jag inte! Jag var egentligen hur glad som helst!

Efter skolan gick jag hem och väl hemma kände jag det där bekanta "städrycket" som jag får ibland, komma krypande. Så jag la in alla rena kläder i garderoben, och alla smutsiga i tvätten. Sedan hängde jag in massa jackor som jag inte använder i klädkammaren och ställde undan mina hyllor som jag ännu inte fått upp på väggen så dom inte står mitt på golvet. Så nu är det fint igen!

När mammi kom hem åkte vi till Skopunkten och jag hittade ett par jättesöta ballerinaskor, som jag ska ha att dansa i. Kanske får till en bild på dem någon dag. (Ska kanske säga varför det ännu inte finns några bilder här i bloggen, och det är för att min kära dator gillar att göra livet svårt för mej... Men jag ska bättra mej!)

Kanske hörs mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0