Huvudvärk!

Vaknade med huvudvärk så det fick bli att stanna hemma. Jag hade aldrig orkat sitta och göra prov, utan hade bara svamlat, och då kände jag att det var bättre att ta det någon annan dag. Så att jag vet vad jag gör...
När jag hade sjukanmält mej somnade jag om, och vaknade inte förrän halv tolv! Inte undra på att jag hade (har fortfarande) huvudvärk. Jag har nog sovit lite dålig de närmsta dagarna. Men nu är det ju bara imorn kvar, och jag hoppas att jag orkar gå.

I eftermiddag kommer elsk hit, och det ska bli mysigt. Vi hinner dock inte göra så mycket, för jag ska vara på dansklubben klockan sex, och sedan kommer vi hem vid nio igen. Då blir de nog mys i soffan, och kanske en film eller nått bra program, efter en välförtjänt dusch!

Nu ska jag ta det lite lugnt, så min huvudvärk försvinner...

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh vilken fin blogg du har fått :D <3

P.s, du missade en rolig dag i skolan :D

2009-02-05 @ 14:58:41
URL: http://ippalippalingonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0