Hungrig!

Äntligen är jag hemma från skolan. Vi hade inte så mycket att göra idag, så det var rätt segt. Men Leo hade i alla fall rättat proven vi gjorde igår, och det är nog den snabbaste rättningen någonsin av en lärare. Jag fick bra betyg, men klantig som jag är, hade jag missat en grej, och hade jag bara satt in den med, hade jag fått mvg. Jaja, är man tankspridd så är man.

När jag kom hem ställde jag mej och skalade potatis som mamma hade bett mej om, så nu hoppas jag på att det blir mat snart. Är hur hungrig som helst! Åt inte frukost imorse, utan bara lunchen i skolan som faktiskt inte alls var särskillt god, och därför åt jag inte så mycket. Så nu kurrar det i magen...

När vi har käkat ska jag och mammi (vet inte om syster ska man också) sätta oss i bilen och åka bort till danslokalen. Ska bli roligt att träffa alla igen, och jag ska ju dit och dansa på torsdag. Det är jättelänge sedan jag dansade, så vi får se hur det går, haha!

Har eran dag varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0