Hemma idag

Imorse när jag vaknade kännde jag mej fortfarande konstig och lite illamående, så jag sjukanmälde mej och stannade hemma. Det är dumt att smitta alla andra om det är något. Och om jag är hemma och tar det lugnt går det över fortare. Så idag  ska jag bara ta det lugnt och försöka krya på mej, för det är faktiskt inte så kul att vara hemma.
Om jag känner mej bättre ikväll kanske jag följer med mammi till dansklubben och tittar på hennes kurs, men annars blir det väl att ligga framför tv:n precis som igår, hehe.

Nu ska jag väl kolla runt på lite bloggar, och sen kanske jag sätter mej med Sims eller Spore en stund.

Hoppas att alla har en bättre dag än mej!

Kommentarer
Postat av: David Johansson

naaaww, krya på dig! Puss<3

2009-02-10 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0