Hemma från skolan igen

Äntligen är jag hemma från skolan för dagen. Det har varit så segt hela dagen. Allra helst på engelskan. Kan inte beskriva hur mycket jag hatar språk!

Dagens höjdpunkt var på matten, (jag vet kors i taket!) då jag faktiskt fatta allt han gick ogenom på geometrin. Är det inte för underbart?! Jag som då har haft IG på två prov, fattar nästa kapitel. Så jag ser faktiskt ett ljus i matte-tunneln, haha! Men men, jag ska väl också ha tur någon gång,

Nu ska jag käka upp mina digestivekex och sedan sätta mej på bussen ner till Söder, där jag ska byta till trean och åka med den upp till haga. Där ska jag möta Mathilda och så ska jag åka med henne hem, och umgås med henne och hästarna innan KU.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0