Godmorgon Tisdag!

Idag var det lite segare att komma upp än igår, men jag lyckades så småningom och nu sitter jag här. Idag kände jag inte att jag kunde vara hemma, trots huvudvärken, eftersom vi har "redovisning" av vårt reklamprojekt. Jag vill verkligen se hur det blev! Ska försöka ta lite foton också, så jag kan lägga upp här i bloggen ikväll.

Annars kommer nog dagen vara ganska händelselös. I och för sig ska jag följa med mammi när hon dansar ikväll. Det är hur länge sedan som helst som jag var där, och vi får väl se om det är samma gamla gäng där nu som då! Ska bli kul i alla fall. Jag börjar ju min kurs på torsdag. Pirrigt värre kan jag säga. Vet inte om jag går rätt kurs egentligen, men men...

Nu ska jag se till att få i mej något ätbart, och sen ska jag gå till skolan och lyssna på ny musik som jag laddade ner igår.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: David Johansson

Jag ska leka med min nya dator jag fått :D! Puss<3

2009-02-03 @ 11:45:53
Postat av: Hanna

Jag ska... plugga, köpa en ny kjol lite snabbt, jympa på friskis, plugga och plugga ;D Jag vill också dansa! :D Jacob och jag fick dansa vals på jympan en gång, det var askul och gick superbra! Allt bra? :D

2009-02-03 @ 14:37:50
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0