Frukost

Igår kväll kom T hit och sov här, och det var väldigt trevligt! Dock inte lika trevligt imorse, när jag var tvungen att gå upp och han kunde ligga kvar... Men men. Så är det väl ibland.
Nu har jag duschat, och hittat lite kläder att ha på mej och nu sitter jag och äter frukost. Den består av en tallrik fil och flingor. Funderar på att ta ett äpple med, men det får vi se.

Första lektionen för dagen är matte, och jag har inte alls ångest över att gå dit faktiskt. Nu fattar jag ju iaf det här kapitlet, så det är nästan roligt, hehe.
Sen har vi historia, och engelska... (Då är till och med matte roligare!). Efter det har vi lunch.
Sedan är det dags för den allra sista teckenspråkslektionen! Det ska bli huuur skönt som helst!

Efter skolan ska jag försöka hinna träffa T innan han åker iväg till Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0