Dokumentärkväll i soffan

Jag orkade tills slut dra mej ner och handla idag, och lyckades få hem allt som behövdes för att göra pannkakor. Så när syster kom hem, och T hade kommit hit, ställde jag mej och stekte pannkakor till ett helt kompani! Fast det blev bara en kvar, hehe.

Sen spelade vi lite Wii tills T var tvungen att åka iväg till sörping och träna. Jag funderar starkt på att börja träna jag med. Saknar friskis men Malin väldigt mycket faktiskt... Men vi får väl se.

Nu har det precis börjat en dokumentär som jag hade tänkt att jag skulle se. Efter den blir det nog att hoppa i säng, för jag är fortfarande sjukt trött. Tack och lov har jag sovmorgon imorn!


Saknar  T<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0