Det snöar...

Det blev tyvärr inte så mycket bloggande igår, eftersom jag hade fullt upp på eftermiddagen. Elsk kom runt klockan två, och runt tre var jag tvungen att göra mej iordning. Då kom mammi hem ich började laga mat. Hon skickade ner elsk och mej till affären för att handla, och när vi kom hem så var maten klar. Då var det bara att äta, för sedan var vi tvungna att åka till dansklubben.
Jag fick dansa två kurser igår, men ska bara gå på den senare från och med nu. Det kändes bäst i den.

Sen åkte vi hem, och jag och elsk fastnade framför en thriller vilket gjorde att vi inte kom i säng förrän kvart i ett. Inte det bästa kanske, men mysigt var det i alla fall.

Nu ska jag äta upp min frukost, och sen ska jag gå till skolan och ha matte!

(Det snöar idag, och det är inte alls kul...)

Kommentarer
Postat av: David Johansson

Den filmen var elak! Men det var mysigt att se den med dig :)<3

2009-02-06 @ 09:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0