Det är som det är.

Har inte bloggat speciellt mycket idag, för jag har typ varit, död! Imorse när jag insåg att det snöade ville jag bara gå o lägga mej i sängen igen och sova. Men jag släpade mej till skolan i alla fall. Det borde jag inte ha gjort. Oförberett prov på alla tre lektioner. Så jag gick hem efter lunchen. När jag kom hem la jag mej i sängen, och vips, så hade jag somnat och vaknade två timmar senare, av att mammi kommer in och väcker mej och frågar om jag vill ha semla?! Klart man vill ha semla! Så då kom jag upp ur sängen i alla fall, men jag är fortfarande seeeg.

Kvällens planer är lite suddiga än så länge. Jag och Daniella hade tänk se på Let's Dance hemma hos henne, och sedan bara ta det lugnt. Men nu är vi bjudna på fest också, så vi får se hur kvällen blir.

Sedan är det bara vissa saker som är som dom är. Blir så trött på saker ibland. Om det bara någon gång kunde få vara bra?!

Nu ska jag leka vidare i photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0