Blogg och frukost

Vaknade för ca 40 minuter sen, och var faktiskt rätt pigg idag! Nu har jag duschat, och gjort iordning mej, och fick till och med tid för att blogga och äta frukost innan jag ska iväg till skolan. Börjar tio i tio idag, och det är väldigt uppskattat kan jag säga!

Idag är det svenska och idrott som står på schemat. Det funkar, men jag kan ju inte säga att jag hoppar av glädje nu när idrotten kör igång igen. (Vi har haft uppehåll i typ fem veckor!). Men men, vi får göra det bästa av situationen.
Efter skolan blir det nog att träffa T och göra nånting. För både han och jag är upptagna ikväll, så då lär vi inte hinna ses tyvärr. Jag har ju min dans och han har träning...

Nu ska jag kolla runt lite, och försöka få in lite komentarer hos folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0