Blabla... det här med rubriker

Jag gillar inte riktigt det här med rubriker. Man har ju inte alltid nått vettigt att skriva däruppe. Men men, det blir som det blir.

Idag gick jag och funderade på en massa saker när jag var på väg till skolan. Det är rätt skönt att gå till skolan sånna dagar, för då får man mer tid att fundera över saker. Kan vara rätt skönt när man har massa tankar som snurrar i huvudet. Man rensar lite, och det är skönt. Då kan man fokusera lite bättre på skolan då.

Ibland är min älskade mammi för söt. Idag hade hon köpt mums-mums till oss och så satt vi och fikade förut. Hur mysigt som helst! Ibland kan hon.

Kanske skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0