Bara 3 timmar och 40 minuter kvar!

Nu har jag varit i stan med mamma, städat mitt rum och sett på film. (Hmm, nej jag försöker verkligen inte fördriva tiden, nejnej.) Var lite ironisk där. Jag har försökt göra massa saker idag, bara för att tiden ska gå fortare, och nu är det bara ungefär tre och en halv timme kvar tills min väntan är över. Det känns hur bra som helst. Har ju gått här ända sedan i måndags och väntat, så nu är jag glad! Idag är en riktigt bra dag :D
Tänker inte säga vad det är, för något privat måste man ju få ha eller hur? ;) Hehe.

Om en timme typ, ska jag börja göra iordning maten. Det blir tacos ikväll! Så jag ska väl skära lite grönsaker och så, tills mamma och systern kommer hem från stallet. Sen ska vi äta, och sen ska jag fortsätta vänta. Ska väl se lite på Let's Dance också...

// Myhsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0