Bakis-dag

Jag och Daniella struntade i Let's Dance, och åkte bort till Linnis istället igårkväll. Det hela resulterade i ett par glas för mycket, och en spännande promenad hem längs Söderleden. (Stor väg som man absolut inte får gå på...) Vi kom hem runt ett nångång, jag somnade väl runt två. Jag kunde inte sova, för varje gång jag blundade så kändes det som om hela rummet snurrade. Men en timme och en flaska vatten senare, så somnade jag äntligen.

Sen väckte D mej imorse runt elva när han ringde mej. Då gick jag upp och åt frukost, och gav mej sedan på att städa rummet. Enda tecknet från gårdagen är huvudvärken som har funnits där hela dagen. Men annars mår jag hur bra som helst. Men när jag hittade kläderna som jag hade igår, undrade jag vad jag hade gjort egentligen. Dom var hur smutsiga som helst. men jag antog att det var pga att vi klättrade över vägräcket ett par gånger...

När D hade kommit hit och jag hade städat en stund, ringde telefonen. Det visade sig att det var Elin (från Västervik). Hon var i stan av någon anledning, och hon ville träffa mej. Så jag och D åkte ner till stan och hänge med Elin och Josie en stund, och guidade dom genom alla affärer. Men efter några timmar var vi tvungna att åka hem, för D skulle vidare till en kompis. Så vi åkte hem och han plockade ihop sina saker, och åkte. Då städade jag klart mitt rum, och sen var det mat. Och mycket mer har inte hänt idag.

Nu ska jag nog sätta mej och leka i PS en stund, och sen blir det melodifestival ikväll.


Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Os-carf

HEHEHE hahaha evil <3 Tack jätte jätte mycke för att ni kom :)

2009-02-08 @ 11:15:10
URL: http://kyss47.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0