Back to school

Jaa! Idag är det (tyvärr) första dagen tillbaka i skolan efter lovet. Jag kan erkänna att jag är rätt opepp, men det är väl inte så mycket att göra åt. Kan vara rätt skönt att komma tillbaka till lite vardag och rutiner. (Jag vet att jag styrs för mycket av rutiner, men det är så jag är).
Dock orkade jag inte släpa mej till projktet, men det är inget speciellt jag missar. Med tanke på att hon bara säger samma saker heeeela tiden.

Efter skolan ska jag väl hem och plugga lite gissar jag, och sen får vi se. Ska nån gång under dagen hinna träffa T också, men det vet jag inte när det blir.
Nu ska jag få i mej nån frukost och sen springa till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0