Vintertrötthet

Även fast jag gick och la mej tidigt igår, har jag varit hur trött som helst. Men jag följde med Daniella hem och bakade pepparkakor ändå! Det gick bra, förutom en plåt som blev bränd, för att Daniella pratar för mycket så hon glömde kolla ugnen, haha.
Sen skulle hon skjutsa ner mej till bussen, för att kolla om bilens vinterdäck funkade. Så vi snöade ut bilen, jag lovar den var mer vit än röd. Och så åkte vi. Däcken tog inte alls speciellt bra, men det är väl sånt man får ta. Hilda tyckte i alla fall att det var kul att åka bil :)

Somnade på bussen hem, och vaknade i norrköping av att chauffören frågar i mikrofonen om någon skulle av vid söder tull, för han hade åkt fel. Tur att han sa nått, annars hade jag väl vaknat vid resecentrum eller nått.

Nu lagar jag mat i mitt lilla virtuella café och försöker att inte somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0