Tvättstugan

Hela dagen idag har jag underhållit mej med att plugga till rättskunskapsprovet imorn. Dessutom har jag sprungit upp och ner till tvättstugan. En mycket produktiv dag. Dock är det ju väldigt tråkigt att tvätta, så jag underhåll mej med att ta lite bilder för att få tiden att gå, haha. Man bord ha en tvätt-kompis när man ska tvätta. Att göra allting ensam är så tråkigt, plus att allt tar mycket längre tid då.


Maskinen var otroligt dryg och stog på    Jag var inte det minsta road av hans lilla lek...
en minut typ hur länge som helst.


Bestämde mej förut för att jag ska baka pepparkakor imorn, men min glädjedödare till mor sa att vi inte hade några formar. Så det blir väl en sväng på stan och köpa några roliga formar. Kanske får man sällskap av en Malin också, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0