Tjuvstart på kladdkakans dag

Jag gick med i en grupp för ett tag sedan som handlade om att någon tyckte att vi skulle ha en speciell dag för kladdkakan, precis som för typ kanelbullar eller våfflor. Den dagen är egentligen imorgon, men när Malin och jag började prata om kladdkaka, så var det kört. Det fick bli en sväng förbi coffee house, för vi kunde inte hålla oss borta. Och gud vad det smakade gott kan jag lova!

Efter det åkte jag hem, och för tillfället håller jag på och tvättar. Som vanligt i våran familj på måndagar. Det är våran tvättdag. Mami har varit busig och bokat upp oss på varje måndag i flera månader frammåt, fast man inte får göra så, haha.

Dessutom är jag så trött att jag skulle kunna somna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0