That's it

Varför känns det som om allt mitt sociala liv försvann i samma stund som vi officiellt fick jullov? Varje dag är liksom likadan. Jag vaknar runt elva, tolv och går upp och äter frukost. Sen gör jag mej iordning, och sen sätter jag mej framför datorn eller tvn. Och that's it liksom. Det händer ingenting! Och nu börjar jag bli trött på att det inte händer nått.
Vad hände med folk? Dog ni? Gick ni in i en julkoma? Sover ni? Tell me.

Imorn ska jag gå upp lite tidigare så jag slipper känslan av att jag sover bort hela lovet. Sen ska jag äta en god frukost, och efter det ska jag tamejfan ta en promenad. Då har jag ju gjort nått i alla fall.
Kanske skulle jag ta och gräva ner mej i alla läxor jag har, imorn dan innan julafton. Det känns inget annat än sorgligt. Men vad ska jag göra. Det måste ju bli klart nångång liksom...

Nu ska jag väl fortsätta göra ingenting...

Kommentarer
Postat av: Céline

Jag har mest irrat runt som en vilsen höna och letat julklappar 24/7 :O Blir förhoppningsvis ändring efter jul ;)

2009-12-24 @ 10:04:20
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0