Solstorm

Jag satte mej och skulle se the Proposal igen idag (Jag vet, jag såg den igår, men den är ju så bra, haha) men blev avbruten efter halv filmen av att mami ringer och tvingar med mej för att handla. Det slutade lite i kaos, med tanke på att vi har en bil som man bara kan sitta två personer i, plus att man måste ha alla påsar där också. Lite trångt blev det allt, men mysigt haha.

Sen nu ikväll har jag och mami varit i stallet och tittat på luciashow. Kan inte säga mycket mer än att jag höll på att somna där ett tag, jag menar what's up med 13 programpunkter där själva lucian är sist?! Dessutom höll jag på att frysa bort mina stackars fötter. En dag som denna saknar jag vårt badkar mer än någonsin!

Ikväll ska jag mysa ner mej i soffan med en godispåse. Jag syndar lite såhär på söndagen. Kan ju skylla på att jag inte åt något godis igår. Filmen Solstorm går ikväll, och jag rekomenderar er att se den. Jag tycker den är superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0