Seg dag

Ingen kommer med några bra förslag om vad jag kan göra. Visserligen tyckte Daniella att jag skulle komma ner till henne och baka och tvätta. Men att åka en timme på berg-och-dal-bane-bussen för att tvätta och koka lite knäck vet jag faktiskt inte om jag har lust med. Förlåt D. Jag är lat idag helt enkelt. En annan dag kanske.

Idag blir det nog bara sitta i soffan med en kopp te, musik och en bra bok eller tidning. Sen ikväll ska jag nog kolla på andra filmen av Steig Larsson, Flickan som lekte med elden. Har ju inte sett den än. Mami sa att den inte alls var lika bra som den första. Vi får väl se.

Jag skulle ta lite bilder på min outfit förut, och det slutade som alltid. Hur många bilder som helst och jag ser inte klok ut på en enda, haha. Jag erkänner. Jag är en obotlig spegel-apa!


Svarta Leggins - Gina Tricot
Vit linne - Gina Tricot
Vit tunika - Gina Tricot
Skärp - ?

Vadå? Skulle jag handla mycket på Gina Tricot? Nee, nu förstår jag inte alls vad du menar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0