Näst sista dagen av 2009

Idag har varit den näst sista dagen av 2009. Imorgon är sista dagen på året och efter tolvslaget är 2010 här. Det finns så mycket som jag hade velat göra under 2009 som jag aldrig gjorde. Och så mycket jag skulle velat säga till olika personer. Men chansen att lyckas med det på en enda dag är ju ganska liten. Vissa saker kanske går att fixa, men inte allt.
2009 var inte världens bästa år, av en jäkla massa anledningar. Så därför tänker jag göra mitt bästa för att göra 2010 till ett bättre år! Jag har en lista på mål jag har inför det kommande året, och sen får vi se hur mycket jag lyckas med.

Mina mål 2010

[ ] Börja träna och ta hand om mej själv
[ ] Lägga ner energi på skolan för omväxlings skull
[ ] Fylla nitton
[ ] Lära mej att älska mej själv
[ ] Söka till Idol 2010
[ ] TA STUDENTEN
[ ] Komma på vad jag vill bli, och komma in på den utbildningen.
[ ] Åka utomlands med tjejerna som en sista grej innan vi alla börjar plugga eller vad vi nu gör.
[ ] Flytta hemifrån
[ ] Ta körkort
[ ] Träffa Mr.Right


Den sista punkten är egentligen bara en dröm. Men jag skulle ju inte direkt bli ledsen om jag faktiskt gjorde det. Man måste ju trots allt kyssa många grodor innan man hittar sin drömprins...

Har ni några speciella mål med 2010?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0