Hej mitt vinterland!

Nu kan man sannerligen säga att det är vinter här också. Snökaos kan man nog lugnt kalla det. Alla bussar som skulle längre bort än Söderköping har varit inställda i princip hela dagen och i Viken och Gusum har dom fått ca en meter snö. I Sörping var det "bara" lite över en halvmeter så jag hade lite problem med att komma fram till busshållplatsen, haha!
Men inte tänker jag klaga. En vit jul ska det vara! Det tycker till och med jag, som egentligen inte är en snöfantast.

Övningskörningen imorse gick bra. Inte ens en enda liten sladd fick jag. Sen körde jag ju i och för sig inte mer än 80 på motorvägen och sådär, men jag vågade verkligen inte, haha. Kalla mej feg för all del.

Resten av dagen har spenderats i Malins utomordentligt sköna soffa med jordnötter och saft. Underbart en dag som denna. Vi beundrade snöfallet (Läs snöstormen) genom fönstret istället.

Imorn är det avslutning och Malin har precis övertalat mej att komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0