Happy New Year!

Om en halvtimme kommer mormor och hämtar upp mej för att köra mej till lokalen där vi ska ha våran nyårsfest. Jag har gjort iordning mej lite halvt, men ska fixa det sista när jag är på plats. Dom andra kommer ju inte förrän ikväll.
Jag har sjukt mycket saker med mej. Det är kudde, täcke, luftmadrass, kläder och skor till ikväll, Mathildas julklappar, smink och hårgrejer. Så det är tur att jag har en underbar mormor som kör mej. Att ta det där på tåget hade inte varit kul, haha.

Jag är sjukt pepp inför ikväll trots förkylningen som vägrar ge sig. Men jag ska ha kul vare sig den vill eller inte, haha.
Hoppas ni alla får en underbar kväll och en riktigt bra start på det nya året. Jag bloggar nog inte mer idag. Orkar inte släpa med mej datorn för den sakens skull. Men kameran åker med, så imorn får ni se bilderna från kvällens fest!

Ses nästa år!

Jag, halvfixad, som vinkar hejdå till 2009!


Kommentarer
Postat av: Céline

hoppas det blev trevligt :) gott nytt år ^^

2010-01-01 @ 17:41:56
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0