Godnatt

Sitter här och nördar med mitt café-spel, medans många av mina vänner är ute och slår klackarna i taket. Lite tråkigt är det allt att inte vara med. Men om inte ekonomin tillåter, så får man helt enkelt stå över. Jag ska istället slita mej från datorn och krypa ner i sängen. Jag har ju ett lager kataloger sedan vi var på Saco-mässan, så jag tänkte kolla lite i dom. Har hittat ett par utbildningar som jag faktiskt är riktigt intresserad av. Till och med jag kanske lyckas välja något att bli när jag blir stor, haha.

För övrigt så kan det faktiskt vara rätt skönt att bara vara hemma en fredag. I och för sig hade det säkert varit ännu trevligare om man hade haft sällskap, men man ska väl inte begära för mycket.

Nu, sängen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0