En glad Myh!

Weeiihoouu!
Sitter här och skriver mitt allra första inlägg från min alldeles egna dator, som jag fick av bästaste mamman i världen i julklapp.
(Jaja, jag vet att det inte är julafton förrän imorn, men mamman tjatade om att jag skulle öppna i alla fall en julklapp idag. Jaa, hon är mer otålig än jag ska ni veta).
Så därför öppnade jag den störstaste julklappen, för det var den mami ville att jag skulle öppna, så då gjorde jag det. Och där låg han. Min älskade lilla dator som jag önskat mej så innerligt. Myh Blev glad, och kramade mamman, och mamman blev glad för att jag blev glad. Alla nöjda.
Och han verkar ju fundera alldeles ypperligt.

En mycket bra dag såhär innan julafton!

Kommentarer
Postat av: David

Om det är en bärbar så är man inte lite avis, nej nej :P

2009-12-23 @ 19:38:16
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: MYH

Det är en bärbar :P

2009-12-23 @ 19:48:09
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0