En dag på stan

Jag bestämde mej för att faktiskt åka ner till stan idag och jag fick rätt mycket gjort. Jag framkallade bilder och inhandlade även några försenade julklappar till mina vänner. Jag passade även på att köpa lite nödvändiga grejer som schampo, balsam, ett nagellack och en glittrig eyeliner som jag ska ha på nyår.
Klänningen jag hade sett ut på gina fanns såklart inte. Så jag får väl helt enkelt hoppas på att dom får in den snart, eller leta efter en annan. Men jag ville ju så gärna ha den!

När jag kom hem idag hade mami äntligen lagat köttförslimpa, som jag tjatat om i flera veckor, haha. Jag vet att jag inte är riktigt normal. Ibland får jag för mej att jag bara måste ha en viss maträtt, och då tjatar jag om den tills mami lagar den, hehe.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0