A cinderella story

Jag ska göra iordning min fjärde, (eller femte) mugg med te. Jag har liksom tappat räkningen på hur många jag har druckit. För tillfället sitter jag och glor på Victoria's secret fashion show. Snart är det dags för A cinderella story också. Skulle vilja ha lite popcorn till det, men temperaturen på minus 16 grader gör att jag avstår den, i och för sig, ganska korta vägen till affären. Nej. Jag nöjer mej med mitt te och lite aladdin-choklad.

Jag hatar verkligen att vara sjuk. Speciellt när jag faktiskt har saker att göra. Ungefär såhär känner jag inför att vara sjuk...

En blogg handlar om att bjuda på sig själv och sin vardag. Tyvärr är förkylningen en del av min vardag för tillfället...



Och för att påpeka något annat så är ni sjuuukt dåliga med att kommentera för tillfället. Man vill ju gärna veta om någon läser överhuvudtaget liksom.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag läser faktiskt! Och du är betydligt bättre att blogga än vi(jag?) är på att kommentera, haha! Gott Nytt år, och krya på dig!:)

2009-12-31 @ 00:48:15
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0