091231

Godmorgon på er!
Jag sitter här i pyjamas och funderar på om jag ska försöka ta mej ut i köket och äta lite frukost. Men vi har inget hemma som jag är sugen på. Ingen mjölk = ingen O'boy, och brödet är äckligt. Så vi får se.
Sen ska jag väl göra mej iordning, duscha och sådär. Sen måste jag även traska ner i källaren och leta fram min luftmadrass som mami antagligen har gömt på nått skumt ställe, haha. Jag behöver den ikväll eftersom vi ska sova över i lokalen vi ska fira nyår i.

Mormor kommer klockan tre för att skjutsa mej, så jag har lite tidspress. Och känner jag mej själv, kommer jag inte alls vara klar då, men sånt är livet :)

Jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0