091220

Jag har egentligen inte gjort speciellt mycket idag, men jag har bara inte haft en tanke på att blogga helt enkelt. Jag har legat i mitt rum som är hur julmysigt som helst och läst en bok och bara tagit det lugnt. Ibland kan det vara skönt att göra det också.
Malin var här en sväng för att hämta upp sin pulka också. Den har bott på min balkong sedan vi åkte pulka med klassen, men nu var det dags för honom att flytta hem till Sörping igen, hehe.

Sen tvingad mami ut mej i kylan och jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö lite smått. Jag hatar verkligen när det är kallt. Konstigt nog har jag accepterat den otroliga mängd snö som fallit, men minusgraderna har jag fortfarande lite svårt för. Kan det inte vara snö fast det är lite småvarmt åtminstone?!

Nu på kvällen blev det middag med la familia, och idag gick faktiskt maten att äta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0