091219

Var på Ikea idag med Mathilda och Bea. Som alltid var det lika kul att gå där och önska att man kunde köpa precis allt man vill ha. Som man aldrig kan, om man typ inte heter Kenza och tjänar sexsiffriga belopp i månaden på sin blogg. Förlåt, jag menade inte att vara bitter, men va fan. Jag vill också ha pengar att spendera. Då kan jag lova att jag hade haft grejer med mej hem, haha!

För övrigt så testade mami att laga tikka masala kyckling här hemma ikväll. Kan inte påstå att det blev succé direkt. Jag kan förklara det hela med att säga att jag åt pasta och ketchup, haha. Nog för att jag är petig i maten men så illa brukar det inte vara faktiskt. Men idag kunde jag verkligen inte äta. Så, så blir det när mami experimenterar för mycket!

Nu ska jag snart se film med min syster. Mami hade hyrt en komedi (jag hatar komedier) så vi får väl se om jag orkar se hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0