091218

Klockan är halv nio och jag borde ligga och sova vid det här laget. Men Malin hade bestämt sig för att få med mej på skolans julavslutning, och jag vill ju inte ha en arg Malin, så det är bäst att följa med, hehe :)

Bussen går om ca en timme, så jag ska väl helt enkelt ta mj in i duschen och göra mej iordning. Funderade till och med på att leta fram min tomteluva till idag, men jag hittade den inte så jag har gett upp den ideén. Tror den ligger någonstans i källaren, och dit ner har jag inte lust att gå. Så jag får klara mej utan luva.

Är det bara jag som inte fattar grejen med avslutningar? I högstadiet älskade jag våra, eftersom det alltid innebar konsert för oss musik-klasser, vilket var hur kul som helst. Nu pratar rektorn och så sjunger vi nått tråkigt. Inte riktigt så kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0