091211

Sitter i skolan för tillfället och leker lite. Vi arbetar lite smått med våran företagspresentation, men det går inte så bra. Pappret med alla frågor har fått ben så vi vet inte svaren på alla frågor. Jag ska genomsöka hela mitt rum sen när jag kommer hem, så håll tummarna för att jag hittar det.

För övrigt så har jag fått ett extremt sug efter att äta på Mc'donalds. Det känns nästan som ett sånt där gravid-craving! (Jag vill bara understryka att det skulle vara tekniskt omöjligt för mej att vara gravid, så ni kan vara lugna, haha).
Så, någon som känner sig manad att äta med mej idag?

Nu kanske jag ska försöka bidra till vårat arbete en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0