091209

Sitter i skolan nu och har text. Kan säga att det iiiinte var lätt att komma upp till skolan imorse. Efter ca två timmars sömn i en säng som jag delade med tre andra är jag ganska seg. Dock hade vi kul igårkväll så det är faktiskt värt det, hehe.
Som Malin sa, vi lever och har kul nu istället för sen! Och jag älskar verkligen henne för att hon sa så! Det gjorde min dag lite mindre sorglig.

Efter skolan får jag skjuts av Daniella hem, och när jag kommer hem ska jag gå direkt in i duschen. Sen ska jag väl vidare ut till Skärblacka och ungdomsgruppens julfest!

Sen... SOVA!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är ju liksom bara unga en gång, bäst att utnyttja all den tid tycker jag allt :D Nu är jag reeeeeen förresten<3 :D :D :D

2009-12-09 @ 20:38:26
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0