091208

Har inte hunnit sätta mej vid bloggen idag förrän nu. Försov mej imorse, igen! Jag förstår verkligen inte hur jag lyckas hela tiden. Jag behöver en mycket mer brutal väckarklocka. Det kanske man skulle önska sig såhär i julklapp? Nej. Jag skulle nog bara kasta den i golvet så den gick sönder ändå, haha :D

Dagen har i alla fall varit rätt bra förutom min lilla försovning. Jag och Malin har äntligen lyckats se lite ljus i tunneln angående vårt projektarbete. Håll tummarna för att det går som vi planerat nu!!
Sen hade jag prov på rättskunskapen. Jag trodde det skulle vara ett übersvårt prov på typ 70 sidor, med tanke på hur mycket anteckningar och sånt vi hade. Men det var bara fyra sidor knappt och int svårt om man hade pluggat, så jag hoppas att det gick bra.

Nu sitter jag här och väntar på att Malin ska sluta, så att vi kan gå och fika. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0