091207

Godmorgon är väl fel att säga, men jag gick ju upp nyss. Inatt kunde jag verkligen inte sova. Det gick bara inte. Jag vände på mej typ 1000 gånger, jag läste en stund, jag räknade till och med får, men inte en blund. Jag somnade väl till någon gång vid fyra, för att en timme senare bli väckt av ett sms. Inte roligt. Och tror ni jag kund somna om efter det? Nej. Så när klockan ringde vid tjugo i åtta höll jag på att slänga mobilen i väggen. Sjukanmälde mej och försökte sova. Så nu har jag fått ett par timmars sömn i alla fall.
Jag har sovit dåligt i flera dagar nu. Undrar vad det beror på?!

Dagen ska i alla fall spenderas i soffan med massa skolböcker. Har ju prov imorn, på torsdag och på fredag. Yeay!



Måste dessutom passa på att säga GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN OSCAR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0