Stan

Träffade Mathilda vid Söder tull, och sedan gick och käkade lunch på Lindahls. Det blev Laxpaj för min del, och den himla god måste jag säga. Jag tror vi satt där i nästan en och en halv timme, och sedan gled vi mest runt på stan och gjorde ingenting. Kollade på lite hårfärg och sen åkte Mathilda hem.

Då mötte jag Malin och följde med henne när hon skulle äta på Paus. Malin är en mycket bestämd flicka och säger hon att hon vill äta på Paus, så blir de så, haha. Vi satt där och pratade och hade det riktigt trevligt. Sen köpte vi lite godis i våran favvo-kiosk, och sen inhandlade jag kjolen som jag har velat ha från Gina, för underbara 29 kr!! Där snckar vi fynd mina vänner.

Nu har jag varit hemma en stund, och ätit mammas goda mat, och funderat på om jag orkar gå en promenad. Men eftersom mitt batteri i min MP3 är slut, och jag har lyckats städa bort laddaren, så får det bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man måste ju vara bestämd i den här världen för att få som man vill ju!! ;) Btw, nu ska Malin vara en duktig flicka och uppdatera sin blogg så Myh blir nöjd någon gång ;)

2009-08-10 @ 21:58:19
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Filippa

Visst är det kul med rea :D

2009-08-10 @ 23:08:35
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0