Sista 8,5:an

Idag jabbade jag mitt sista8,5-timmars pass. Jag tror inte ni fattar hur skönt det känns. Jobbar en fyra imorn, och sedan är jag ledig fram till den 22:e. Jag är lycklig!

Nu sitter jag hemma i våran sjukt varma lägenhet, och undrar vad jag ska göra av kvällen. Funderar på om jag ska ta ett bad för att mjuka upp hela kroppen. Man blir rätt stel av att sitta så länge som jag gör på dagarna. Det känns dock som om det är för varmt för ett bad just nu.
Jag vet egentlign att jag kommer sluta framför tvn med ett par kakor och bara lata mej. Men det tycker jag nästan att jag är värd. Ska bli skönt på lördag, då blir det Sanden med Malin. Så håll tummarna för att det ska bli strålande sol.

Nu ska jag kolla lite bloggar, och sen blir det nog tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0