Sanden med Malin

Bussen från stan gick tio över tio ungefär och jag var framme ca tio i elva. Bussen var lite försenad pga den förbaskade broöppningen. Jag fattar inte att dom kan lyckas lägga ALLA busstider så man får vara med om alla broöppningar. SÅ kul är det ju faktiskt inte.
Men i alla fall. Malin och hennes mamma kom och hämtade mej vid busshållplatsen, och sen fortsatte vi ut mot Sanden. Hela dagen har varit urmysig verkligen, och till och med jag har lyckats få lite färg. (Dock inget på min tatuering, eller 2 km runt om, tack Malin, haha). Det blev solning för hela slanten, så nu bränner det i huden kan jag säga. Det blir nog lite svårt att sova inatt. Får ta på lite kylbalsam (eller vad det nu heter) och hoppas på att det funkar att sova.

När vi kom hem åt vi lite mat, och disskuterade om vi orkade gå ut, eller om vi skulle hyra film istället. Båda var dock så trötta att vi inte orkade något av det. Det blev att sitta och titta på Eva & Adam-filmen istället. Men jag gillar den. Det känns som om den visar mitt eget liv som det är just nu. Men det var trevligt.

Jag fick åka buss med fyllisar som skulle ut i Norrköping, men nu är jag hemma i alla fall. Det blev tyvärr inte en enda bild från idag. Lite tråkigt, men ingen av oss tänkte nog på att fota, haha.
Här lär jag väl sitta ett par timmar innan jag går och lägger mej.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0