Nya foton!

Sitter och laddar upp massa nya foton på Facebook. Det går segt som satan, men man får ha lite tålamod. Kom ju på att jag knappt har några foton där, så det fick bli en liten uppdatering.
Jag kom även på att jag inte alls har fotat så mycket på sista tiden. Det kan ju ha något att göra med att jag har jobbat hela tiden...

I alla fall. Imorn jobbar jag lunchen, så jag får i alla fall sova nästan tre timmar mer än jag gjort de senaste dagarna. Gissa om jag tycker att det ska bli skönt!


Jag bjuder på ett par av bilderna jag la upp på Facebook. Det är från mammas kusins bröllop och vårt konfaläger på Visingsö.


Tobias målar


Mathilda gör en av sina miner, haha


Vattenkrig var det gott om, när det inte regnade.


Mammas kusin gifter sig på Midsommarafton i trädgården.


Jag sjöng. (Jag vet att jag ser störd ut, men den bjuder jag på).



Nu ska jag snart gå och lägga mej.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0