Movienight

Nu har jag bytt om från jeans till myskläder, och ska slänga mej i soffan och glo på film! Självklart ska jag unna mej lite godsaker, och ikväll får det nog bli lite glass och te. Hur mysigt som helst. Hade såklart varit mysigare om jag hade haft lite sällskap, men jag får nöja med med min mjuka soffa, haha. Kvällens filmer blir Festival, och the Holiday. (jag vet att jag såg the Holiday för ett par dagar sedan, men jag gillar verklign filmen. Dessutom är jag en sån där människa som kan se filmer om och om igen).

För övrigt så kanske det är dags att börja vända tillbaka dygnet nu när skolan börjar på tisdag. Har sovit till tolv i nästan en vecka nu, så det är nog dags att ställa klockan imorn. Ska dessutom följa med min syster på måndag när hon börjar, för hon ville ha sällskap första dagen hon ska åka tåg, och då måste jag gå upp klockan sex!

Jaja, nu ska jag mysa ner mej i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0