Movie

Jag har precis sett klart the Holiday. En superbra film, som får mej att faktiskt fortsätta tro på att äkta kärlek faktiskt finns där ute. Nu gäller det bara att hitta den bland alla sex miljoner människor på jorden. Någon mer än jag som börjar tvivla igen, haha?

Dessutom vill jag bara tacka mina underbara vänner, som faktiskt orkar lyssna på mitt tjat om olycklig kärlek och krossade hjärtan. Jag inser själv att jag ibland är pain in the ass, men jag kan inte hjälpa det. Jag skyller på mitt sjärntecken. Jag är helt enkelt en människa som analyserar sönder saker. Även om jag inte vill. Det är sån jag är. Jag älskar att analysera, prata och analysera lite till. Men jag antar att ni som finns kvar, är ni som orkar med mej i alla fall. Och det känns skönt. Ni är verkligen bäst, och det hoppas jag ni vet!

Nu är jag riktigt trött, och ska nog avsluta det här inlägget innan jag börjar svamla.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0