Lyckad natt!

Vi hade superkul igårkväll/natt och dansade tills vi inte orkade mer. En av dom roligaste gångerna tror jag nästan. Jag älskar verkligen musiken på Otten. På lilla kan man sjunga med i allt, och på stora är det så sjukt roligt att dansa! Ett sjukt bra uteställe helt enkelt.
Dock åkte jag hem vid två pga min dumma höft som bestämde sig för att göra ont. Men nu är den bra igen, och jag är ändå nöjd med kvällen!

Snart ska jag duscha och göra mej iordning, för jag, mami, syster och mormor ska ut och äta på en Kinarestaurang. Det ska bli mysigt, och jag älskar verkligen den maten!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Weeiihoouu, det var riktigt roligt faktiskt (som vanligt) :D :D :D

2009-08-15 @ 13:48:16
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: julia

Bra att din höft är bättre. Visst var det en kanon kväll. (har ej så många att jämnföra med, men iaf.xD)

2009-08-16 @ 14:30:34
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0