Jag fuskar lite...

Nu har jag tittat klart på mina älskade filmer (eller, det är Malins egentligen, men ändå!) och ska snart gå och lägga mej. När jag skulle sätta igång den andra filmen rotade jag runt i skåpen här hemma för att se om vi hade något annat än glass att äta på. Jag hittade då två påsar med tvix och snickers som mami köpte i danmark. Det sorgliga var bara att det stog med jättestora siffror på dem hur många kalorier det var i en enda godisbit. Snacka om glädjedödande! Jag menar hur kul är det att veta hur tjock man blir av godis liksom, haha? Så det fick bli en stor mugg te istället. Inte för att jag tror att jag kommer bli tjock av några godisar, men jag blev så putt på att dom var tvugna att skriva det så stort!

Nu sitter jag här och lyssnar på (slå mej inte nu!) julmusik! Jag blev så inne i the Holiday, och drogs med i stämningen från filmen. Och eftersom sommaren inte riktigt verkar vilja fortsätta infinna sig, så tycker jag att det inte gör sååå mycket att jag fuskar lite. Eller? Haha, jag vet att jag är lite knäpp, men det visste ni väl redan?!
Som liten längtade jag alltid till julen mitt i sommaren, och till sommare på vintern. Kanske har jag börjat bli så igen? Vem vet. Hoppas det här med julmusiken bara är idag, för annars lär mami bli tokig på mej om jag ska gå och tjata om julen i fyra månader...

När jag ändå är igång och erkänner, så kan jag ju passa på att berätta att jag faktiskt ser fram emot att börja skolan på tisdag. Den ni!
Jag ser kanske inte fram emot allt pluggande så mycket, men att träffa alla igen, och att ha något att göra på dagarna är rätt skönt egentligen. Dessutom är det ju sista året, och vem kan ogilla det?! Visst får jag lite ångest när jag tänker på att gymnasiet är över om mindre än ett år, men jag överlevde ju att sluta högstadiet, så jag överlever väl det med. Eller vad tror ni?
Så det sista året ska jag se till att ha så kul jag bara kan! För det är vi fan värda enligt mej!

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mej innan jag blir alldeles för sentimental här. Ni ska slippa läsa massa strunt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi mötas utanför typ 12,50?

2009-08-16 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0