Jag är snäll, ibland.

Funderar på om jag borde försöka mej på att somna tidigt idag, eftersom jag har varit så snäll (läs: jävla dum) att erbjuda mj att följa med min syster när hon för första gången ska ta pendeln till skolan. Så av den anledningen kommer min mobil pipa ilsket klockan sex imornbitti. Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt! Men mamma sa att jag skulle få en liten guldstjärna i kanten om jag gjorde det. Börjar då såklart undra vad den kan vara värd. Hoppas något riktigt trevligt, haha!

Nu sitter jag i alla fall här och dricker te, vilket påminner mej om att det snart är slut så jag måste pallra mej till affären någon dag för att köpa nytt.det går ju inte för sig att inte ha något te hemma.Så är det bara.
Men som sagt, om jag ska orka upp imorn, kanske det är dags att krypa ner i sängen så jag hinner få några timmars sömn, eller vad säger ni.

Passar på att lägga upp dagens. Bättre sent än aldrig!



Jeans
Tröja, köpt i Tjeckien

Kommentarer
Postat av: julia

Fyy för att gå upp då..:s jag ska följa jerry till skolstarten men detn är vid 13 och bara en timme innan mig, så det är skönare.

2009-08-17 @ 10:21:39
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0