Inte en sommar till!

Idag startade arbetsdagen med en utskällning från Per. Han var sur som n citron över att jag hade klämt en bil i slussen igår. (Vilket han ska ge fan i för det är Richard och inte han som är min chef, men skit samma). Jag kan ju inte säga att klättrade upp på min lilla stege, utan nu hatar jag gubben bara ännu mer. Men ni ska vara riktigt stolta över mej. Jag skällde faktiskt inte tillbaka. Jag blev bara lite småirriterad. Han gjorde dock valet riktigt lätt. Det blir INTE safariparken nästa år med!

Nu är jag i alla fall hemma efter en sjukt tråkig dag, och har lyckats få i mej lite havregrynsgröt idag med. Jag säger som Johannes: Jag ska börja ett nytt liv! (Enligt honom gör man det om man börjar äta gröt, haha). Nog om gröten.
Nu ska jag bara ta det lugnt, och sen blir det sängen. Jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0