I-landsproblem

Sitter här och tittar på Sagan om ringen lite halvt. Jag är alldeles för rastlös för att orka fokusera 100% på filmen. Jag tycker den är riktigt bra egentligen. Men jag orkar inte idag bara. Är på tok för trött just nu.
Funderar på ifall jag skulle ta och gå och lägga mej istället för att sitta och sega vid datorn, fast det vill jag inte heller. För jag är inte tillräckligt trött för att somna. Snacka om I-landsproblem!

Dessutom är jag sjukt sugen på cola. Det lilla problemet kan jag dock åtgärda, för det ligger en flaska cola i kylen. Men jag är för lat för att resa mej upp och gå dom få stegen ut i köket. Nej, det där lät illa. Nu ska jag hämta cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0