Gäsp!

Igår gick jag och la mej vid halv elva ungefär. Låg och kollade på en film i sängen och sen släckte jag lampan vid kvart över tolv. Jag hade varit rätt trött innan det, men då, när jag skulle sova, så blev jag helt plötsligt pigg! Jag kunde verkligen inte somna. Jag vände på mej typ 100 gånger, jag gick upp och drack vatten, jag stängde fönstret för att det blev för kallt, öppnade det igen för att det blev för varmt, och så höll det på. Sista gången jag tittade på klockan var den 02.31. Jag vet att jag låg ett bra tag till efter det innan jag somnade, och sedan ringde alarmet imorse klockan 06.00! Behöver jag säga att den här dagen är förstörd?!

Jag kan inte bestämma mej för om jag ska gå och lägga mej en stund eller inte. För om jag gör det, så kommer jag kanske ha lika svårt att somna inatt igen, och det orkar jag inte. Men jag är verkligen hur trött som helst! Vi får väl se hur jag gör. Jag gissar att ingen annan är vaken än, för det hade inte jag heller varit om jag hade fått bestämma!

Skitdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0