Fika på stan

Efter skolan gick jag ner till stan för att träffa min gamla klasskompis Tina. Det var sjukt längesedan jag träffade henne, och jag måste säga att det var hur roligt som helst att ses igen! Vi fikade uppe på Cupolen, och satt i nästan två timmar och pratade om allt och inget. Det är så skönt när man kan göra det, fast man inte setts på länge.
     Efter en stund började vi gå runt i lite affärer, och jag hittade en kofta på Gina, som jag nog ska köpa imorn. Vi träffade även Hanna, som också gick i våran klass. Så vi satte oss på Lindahls och pratade ett tag till. Riktigt trevlig dag!

Nu sitter jag och tittar på Linas kvällsbok lite halvt. Jag vet fortfarande inte om jag gillar filmen eller inte. Dels är den ju så sjukt pinsam att titta på, och så gillar jag inte skådespelarna, men den är ju rätt rolig samtidigt. Det funkar en tisdagkväll...

Dessutom har jag varit duktig och skickat in uppgiften till naturkunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0