Fiberrik havregrynsgröt

Fick jobba över lite idag och missade bussen, så jag och Viktor fick skjuts av Jonas hem. Vi tävlade med Johannes på motorvägen, och åkte om honom i 150 km/h. Mycket kul måste jag säga. Men sen körde han om oss igen, och då orkade inte Jonas tävla mer. Blev avsläppt vid rese och åkte sedan vidare hemåt.
Handlade på vägen hemså jag skulle ha något ätbart hemma. Det fick bli lite mat till de kommande dagarna på jobbet, som jag lagade till nyss, och så lite havregryn. I flera dagar i streck har jag varit sjukt sugern på havregrynsgröt. Så nu har jag äntligen köpt det och sitter och äter det just nu faktiskt. Extra fiberrikt havregryn och allt, för bara tio kronor. Ekonomiskt, ohjaa!

Nu sitter jag här och slöar lite och det blir nog en tidig kväll. Var sjukt trött imorse efter att bara sovit fem timmar. Fattar inte vad det är med mej. Hur sent jag än går och lägger mej, och hur trött jag än är, tar det alltid minst en timme innan jag somnar. Jävla asjobbigt!
Men om jag går och lägger mej tidigare, så borde jag ju somna tidigare, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0